tirsdag den 22. januar 2013

.. Det blev til en fridag!



Mynthe besluttede sig for at vække mig klokken seks her til morgen råbende at hun tissede.. Og nej, ikke bare i sengen - næh nej, halvt i sengen og så ellers hele vejen fra værelset igennem stuen, forbi gangen og ud til toilettet, og hvad sagde ungen da hun nåede toilettet? "Mor nu skal jeg ikke tisse mere".. FEDT! Nå men pigebarnet ville ind i seng igen, og sov så videre til lidt i 10.. Så vi holder os en hygge fridag idag, det er nu også meget rart ovenpå sådan en weekend væk fra hinanden. Mynthe har fundet mine ørevarmere frem og farvelægger rasmus klump tegninger imens vi hører musik, børnemusik - men på den fede måde! Hulu Bulu.. Kender I den cd? Hvis ikke, så tjek den lige ud.. Det er musik fra 'da mor var barn' og mange forskellige numre. Og alt imens Mynthe tegner, maler jeg på et nyt møbel.. Men det tager godt nok lang tid når man skal holde pause hver 5. mininut.. men forhåbentlig er det det værd! Senere står den på bolle-, pandekage- eller kagebagning, det har jeg vidst lovet i farten.. Dejlig dag til jer derude

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Skønt med impulsive fridage og den ser noget så hyggelig ud!!

    SvarSlet
  2. Hihi. Skønt skønt skønt!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D