torsdag den 31. januar 2013

En gigantisk kæmpe malebog og en lykkelig pige

Mynthe har været hjemme de sidste par dage med en yderst grim hoste. Idag var vi så hos lægen for at blive lyttet på, ingenting, men alligevel nok til hostesaft og slimopløsende piller. Og kan jeg få ungen til det? Hold nu op, hele opgangen her må tro der foregår en form for børnemishandling her, sådan som hun skriger og bliver helt hysterisk, troede ikke det var muligt men sørme jo! Hun bliver helt hysterisk og tager alt op for munden i forsøg på at gemme den alt imens hun hulker og skriver imens. (onde mor som jeg er, tog jeg faktisk et billede - meeeeeeen.. det skåner jeg jer for) vi er nogenlunde blevet gode venner igen, men det krævede en middagslur!
Nå men det var jo slet ikke det jeg ville frem til, for da vi havde været ved lægen havde jeg hjemmefra lovet Mynthe en lille gave. Nemlig at vi kunne gå i bogforretningen og finde en malebog med prinsesser. Jeg havde set i reklamen igår at de havde dem til 10kr,- MEN, da vi kom derned, hold da op, det var jo kææææmpe malebøger! Jeg tænkte straks 'shit', men Mynthe lyste helt op og er nu ovenud lykkelig for sin kæmpe mega prinsesse malebog, som næsten er halvt så høj som hende.

Ingen reklame, blot et lille tip hvis i også står og mangler en malebog eller en lille gave til barnet. Der var mange varianter; dyr, biler, dinosauruser, mm.


Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Super, tak for tip -skal nemlig på tøsetur med Thea i morgen ;)
    Smil herfra og god bedring med Mynthe

    SvarSlet
  2. Super, tak for tip -skal nemlig på tøsetur med Thea i morgen ;)
    Smil herfra og god bedring med Mynthe

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D