søndag den 16. december 2012

Kreativ julekalender for børn # 16

16. december - Julekort (part. 3/3)

Du skal bruge:
Kort (foldet pap), maling, glimmerlim, palietter, pensel, barnehånd, tuscher

Rød og hvid maling fordeles, som henholdsvis skæg og nissehue, farverne blandes til en slags lyserød hudfarve, og kommes på håndens midterflade som ansigtet

Aftrykket laves forsigtigt  

Når aftrykket er tørt, kan pyntningen begynde

.. Og lidt mere pyntning 

Sammen malede Mynthe og jeg ansigt (øjne og mund), samt en hvid klat maling til nissehuens kvast

Og bum, endnu et fint julekort fra Mynthes hånd


Imorgen når hun kommer hjem, skal vi skrive julekort sammen.. Jeg glæder mig!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor er det søde motiver I frembringer - rigtig personligt og når man igen ser på julekortet om nogle år kan man se hvor meget barnet er vokset (større hænder fx.)

    Hilsen
    cupcake-stylisten

    SvarSlet
  2. Hvor er det noget fint fingermaling, meget kreativt:)Mine børn er blevet helt inspireret. God jul!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D