lørdag den 1. december 2012

Jule kreativiteter med børn # 24

Jul betyder tid til hygge, i mange hjem, inclusiv mit eget, betyder det også tid til kreativitet - og den kreativitet vil jeg gerne videregive til mit barn. Derfor holder vi kreativ julepakke kalender herhjemme iår, hver dag får Mynthe lidt forskelligt som kan blive til et eller anden form for kreativitet, noget julet eller noget ideelt til julegave, kreeret af en lille barnehånd.

Derfor kan I hver dag i december måned her på bloggen følge vores lille kreative julekalender - og måske endda lade jer inspirere til jeres egne børn.

Jul på budget, alle skal kunne være med, og ikke mindst skal ungerne selv kunne have fingrerne i alle sagerne - noget mere krævende end andet, og noget kønnere end andet :-)
Udgangspunktet er masser af sjov julehygge på bedste kreative vis.

"Stay tuned..." 


Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Glæder mig til at følge jeres kreative syslerier!
    Glædelig 1. december til jer..

    SvarSlet
  2. Hvor er det en fed idé! Sikke et overskud. Glæder mig til at følge med.
    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Der voksede jeg lige 10cm - tak!
      Men overskud og overskud, jeg laver jo altså ikke så meget andet og både mynthe og jeg elsker at være kreative, så det var oplagt :-)

      Slet
  3. Det var da genialt fundet på! Det bliver spændende at se hvad i finder på hver dag :)

    SvarSlet
  4. Fedt. Jeg har købt Shane Brox julekaldender. Det er også kreajul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kender jeg slet ikke?
      Det må jeg vidt google :-)

      Slet
  5. Hvor hyggeligt. Det er jeg sikker på at hun vil elske og jeg glæder mig meget til at se hvad i finder på.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D