mandag den 24. december 2012

En lille forsmag på julen





Vi har snydt lidt og holdt en lille bitte forsmag på julen, i lørdags havde vi nemlig gæster til gaveudveksling. En smule julemad og enkelte pakker, bare en lille forsmag på hvad der rigtig venter os i aften.
Mon man kan lade være med at få forædt sig? Og mon man får det man har ønsket.. Ikke mindst er jeg helt sikker på at Mynthe og jeg får en skøn skøn jul med min fantastisk svigerfamilie.

Rigtig glædelig jul til dig og dine, gid jeres aften må blive fantastisk og fyldt med kærlighed,
Tonsvis af juleknus fra Mynthe og jeg 


Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig og Mynthe
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. God jul til dig og din livsglade datter :0)

    Hilsen cupcake-stylisten

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D