onsdag den 14. november 2012

Julepynt #1



Jeg gad godt være millionær.. Eller, i hvert fald bare så man ikke behøvede at tænke over sit dankort forbrug! Jeg er helt og aldeles forelsket i ByNord's nye porcelænsjulepynt.. Og julesokkerne er da os bare skønne?

Generalt kan jeg faktisk lide alle deres designs.. Og elsker at de også er begyndt at lave tøj..
- Det var så bare lige det der med pengene?



Og nej, ingen 'reklame' - blot min egen facination for mærket.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Det er da faktisk også lige min stil. Det må jeg se nærmere på. Tak for tippet.

    SvarSlet
  2. Har du set alt det falske "By Nord" de har i Fakta? Altså noget af det er faktisk ret fedt. De har også viskestykker med de sort hvide dyre print! Dem kunne man jo fluks sy om til de fede julesokker?? :)

    Kh mimi

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D