søndag den 11. november 2012

Flytterod og vemodig afsked..

Hvorfor er det altid så forbandede besværligt at flytte?
Hold nu kæft altså, det tager en krig og en endnu længere krig at komme på plads..
Vores nye lejlighed er skøn, det er fantastisk at have fået mere plads, og især Mynthe elsker at have fået sit eget værelse - hun er super glad og er bare faldet SÅ godt på plads med det samme.
- Kæreste manden min er tæt på, hele tiden, og vi er så småt ved at skabe os et fælles hjem.. Og faktisk er vi overraskende enige om indkøb, møblering mm. Og så er det altså bare fantastisk med en håndværker kæreste mand!

Det har været lidt af en kamp med min gamle lejlighed - flytte, tømme, smide ud, rengøre, male mm. Og hold nu op, jeg havde ikke klaret det uden min kæreste og min skønne familie der har ageret flyttemænd, rengøringsfolk og ikke mindst malere. Tak!

Egentlig er det nu også lidt vemodigt.. Jeg tog mig lige 5 minutter alene i lejligheden for at tage afsked, det følte jeg lidt at jeg skyldte den, mærkeligt ja, meeeen... Den lejlighed var jo starten på en ny epoke i mit og Mynthes liv, et liv hvor vi alene skulle lære at klare os. Jeg har virkelig elsket den lejlighed, og følte mig hjemme fra første gang jeg satte min fod indenfor døren. Den har tjent os godt, rigtig godt.
Jeg har lært rigtig meget i den periode, især om mig selv - og faktisk har den nok været en del af det hele - jeg har fundet mig selv, og er kommet på rette vej igen.
.. Den vil blive savnet, MEN.. Den nye lejlighed er også virkelig lækker, og når vi engang kommer helt på plads bliver den også skøn og fantastisk - og den har faktisk også den der skønne "hjemme" følelse ens bolig skal have, det bliver godt gør det!




Nå, men alt det her flyttekaos tager altså mere på mig end jeg havde regnet med, så derfor har der været lidt stille her på bloggen.. Beklager, men NU er den gamle lejlighed ude af verdenen (endelig!!! efter 2. gang maling mm.) så nu skal der fokuseres på den nye.

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Tal om at multitaske - taler han i telefon samtidig med han maler?

    Det er helt mærkeligt at se Mynthes værelse og dit soveværelse, som ét stort rum.

    Farvel gamle lejlighed - du havde din charme!
    Glæder mig til at se den nye :)

    SvarSlet
  2. Du er kommet langt på et års tid! Det er rigtigt dejligt at læse, at I er på vej i en ny retning som byder på kærlighed :)

    SvarSlet
  3. Ja, det kan i sandhed være hårdt at flytte.
    Men også vældig spændende. :-)
    Rigtig god fornøjelse med det nye kapitel!

    SvarSlet
  4. Jeg syntes det er så spændende og flytte, hvis bare man blev fri for at male og ordne den anden, det er så hårdt...

    Glæder mig til at se jeres nye hjem :-)

    Held og Lykke med det hele.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Tillykke med det ny hjem og den nye fremtid <3
    Dejligt du er tilbage på bloggen :-)

    KH Nina

    SvarSlet
  6. Tillykke med den nye lejlighed og det nye kapitel i jeres liv. Alt det bedste til jer <3

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D