torsdag den 29. november 2012

Årets kalenderlys





Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin bjørn og kalenderlys :)
    Julehilsner Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor fint! Jeg har været så optaget af at lave adventskrans, at jeg helt har glemt, at kalenderlyset skal være klar lørdag :-) Nu ved jeg, hvad jeg skal lave i dag.

    SvarSlet
  3. Jeg har præcis det samme lys som dig, det er så fint i den farve, synes jeg. Jeg har bare ikke fået lavet det til en dekoration endnu, selvom det er ved at være op over.

    Det ser fint ud med bjørnen til :0)

    SvarSlet
  4. Tusinde tak.
    Farven er nemlig rigtig skøn, og ikke aaaaalt for julet ;-)
    Bjornen har jeg fået af min mor, men den er vidst egentlig også bare fra Netto..

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D