mandag den 22. oktober 2012

Min afhængighed


Hej, jeg hedder Camilla og jeg er afhængig.
Afhængig af chai latte (altså the) - en morgenkop og en aftenkop.
MEN, nøj hvor er der altså kvalitetsforskel.. Det skal være pulveret, selve the'en bryder jeg mig ikke så meget om! David Rio'en med Flamingo Vanilla er min yndling, men den mening deler min pengepung ikke, så nu har jeg prøvet et andet alternativ - nemlig spiced fra Svansø, på tilbud i Rema1000 i denne uge. Og hey, gratis clementiner, ja tak! 

Kender du mon til den?
Jeg glæder mig allerede til min morgenkop imorgen tidlig, og halleluja for at butikkerne pludselig har åbent til 22.. Eller ej, har faktisk ret delte meninger om den nye lukkelov, både gode og dårlige!

Image and video hosting by TinyPic

14 kommentarer:

  1. Den har jeg også tænkt at jeg skulle prøve :)
    men hvor kom de gratis clementiner fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har endnu ikke fået den smagt!
      Det var min Rema, der gav gratis clementiner som smagsprøver :-)

      Slet
    2. Ej hvor skønt :D
      Håber forresten at den smager godt! Så skal jeg nok også prøve den :)

      Slet
  2. Uh.. den fra David Rio har jeg lige nydt en god aftenkop af. mums

    SvarSlet
  3. Bandit. Nu fik du fristet mig til at købe. Jeg blev da nødt til at smage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den smager jo gudeskøn. Købte den i dag. Og host-host kom til at bestille den anden the over nettet. Så den kommer en af dagene.

      Jeg prøvede først med kogt vand, og derefter med varm mælk. Og må sige jeg foretrækker udgaven med det varme mælk. God jeg har en mækleskummer :-)

      Slet
  4. Den smager desværre frygteligt :-( jeg blev fælt skuffe over smag og konsistens. Desværre .

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv! Ved slet ikke om jeg tør at smage nu..

      Slet
  5. Jeg elsker også chai latte. Men den variant der hedder Spiced fra Svansø kunne jeg bare ikke lide! Jeg synes den havde en mystisk bismag. Men den de har med kakao smag er acceptabel. Men min favorit er fra et tysk mærke der hedder Krüger - så vidt jeg ved kan den ikke købes i DK, men min svoger tager altid nogle pakker med hjem til mig når han har været på job i Tyskland...og hip hip, om et par uger skal vi på ferie i Tyskland, så jeg skal ha et KÆMPE lager med hjem, ha ha:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså øv!
      Men søde Malene, mon jeg så må smage en fra dit lager når du får købt?
      Vil da gerne prøve noget andet, så hvis jeg må vil jeg gerne købe en bøtte af dig :-)

      Slet
    2. Selvfølgelig må du det søde - når vi har været afsted, sender jeg et par breve til dig...det kommer nemlig ikke i bøtter, men i breve (også praktisk, for så kan man jo liiige ha et par stykker liggende i tasken:-) Jeg vender tilbage når lagret er fyldt op :-)
      Knus

      Slet
  6. Chai er lækkert.Svansø´s kan jeg godt li´.Fandt en ny indisk fra en dansk importør - www.chaichai.eu
    Kan fås i 4 forskellige smage og er uden tilsætningsstoffer .
    Hygge

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D