fredag den 24. august 2012

Lidt fra fødselsdags festen..

Lysdekorationer
 Borddækningen, alt i lyserødt efter Mynthes ønske
 Fine friske blomster i yderst fine 'i sidste minut' vaser
 Bordet, pynt, balloner og flag
 Gavebordet - eller, Mynthes gavebord (!!!)
 Glad pige der syntes at gaver er en fest
 Mine anstrengelser! 
 .. mad til 50 pers. har stået for stort set alt selv, er ret stol! (ja ja, fuck janteloven!)
En meget glad og taknemmelig pige med et smil der gør det hele besværet  værd. 
"Tak for en dejlig fødselsdag mor" Årrrh, min hjerte smeltede. 

Vi har holdt stor fælles fødselsdag, i lørdags. Og sikke en fest - ihh hvor var det hyggeligt! En rigtig succes og alt besværet, energien og ikke mindst den efterfølgende udmattelse værd. 
Jeg fyldte et kvart år hundrede i onsdags, og så skal der altså en stor fest til! 

Der skal lyde en stor stor tak, til familie og venner for at være med, og gøre aftenen super skøn - og for alle de fine gaver!
- Og ikke mindst tak for hjælpen til dem der har givet en hånd med, både på den ene og den anden måde - fantastisk, uden jer var det slet ikke lykkedes. 

Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Shit et lækkert buffet bord.. Du har al mulig grund til at være møg stolt og vise frem!! Yum yum siger jeg bare..
    Sikken flot fest skønherlingen fik :)

    SvarSlet
  2. Sørme sejt at du har stået for alt selv. Ville også være helt flad ovenpå sådan en fest.

    SvarSlet
  3. (Ha ha, overvejede om jeg godt kunne skrive 'SHIT' på din blog, men kan se Freya har været der så...)

    SHIT hvor er du sej, kvinde!
    Det ser vildt godt ud det hele - glæder mig til du kommer og sætter min 25-års fest sammen. Tihi!

    Dejlige billeder af din store pige ♥

    SvarSlet
  4. Wow - sikke en fest. Virkeligt flot og piget festbord. Kan godt forstå Mynthe var glad - og kan også godt forstå dit hjerte smeltede. Sikke skøn hun er...
    God weekend
    /Eline

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare godt ud, rigtig fin blog du har dig. Skal da helt sikkert være fast læser her. Tag evt et kig forbi min :)
    Go tirsdag

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D