mandag den 25. juni 2012

Hjemme igen

Vi er hjemme igen, i regn og slud.. Hold da op et kedeligt vejr at komme hjem til! Æv..
De første par dage hjemme gik med at sove, det er hårdt sådan at holde ferie - weekenden stod på fest og farver og nu er hverdagens virkelighed ved at ramme os..

Jeg er bagud med alt, men især bloglæsningen og at svare på alle mine mange mails og kommentare. Give away vinderen bliver afsløret senere idag :)

Håber i kan bære over med mig, jeg er snart tilbage for fuldt blus med fornyet ferie energi.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Velkommen hjem til dansk sommer, når den er bedst... NOT!

    Håber jeres lille family get-away har været helt i orden, og post endelig flere billeder derfra til os nysgerrige læsere :P

    Hvor er tøsen din lækker!

    Ha´en dejlig dag :D

    Vh Pia

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER det billede af jer <3

    - Og hold lige op hva?! Du er jo mørkere end mig nu! ;)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver helt bekymret for, om der er noget i vejen...
    Jeg synes det er længe siden, at vi har hørt fra jer! Håber alt er, som det skal være.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D