søndag den 13. maj 2012

Mors dag



Nå ja, når nu pigebarnet er så lille at hun ikke aner råd for hvad mors dag er, så er det da godt at jeg selv kan sørge for lidt pynt. Eller, jeg bad hende om at plukke blomster til mig.. Heh.. Det må man vel gerne, ikk'? Imorges stod vi meeeeeeget tidligt op, hun kom selv op i min seng og puttede med, jeg fortalte hende at det var mors dag idag.. "Det er din dag mor?" Ja min dag, svarede jeg. - Så du ku' altså godt lige have sovet til klokken ti OG taget opvasken inden du vækkede mig, NÅ!
... jeg ser frem til denne dag - om 5 år! :)

Håber alle i andre mødre har nydt "jeres" dag og husket på at forkæle jeres egne mødre.

Imorges var jeg forbi min mor med en lille ting, det hører sig jo til.
Der ligger også en lille ting og venter til bedste T, min fars kæreste - der også hvert år på mors dag, de sidste 14 år, har fået en lille gave som tak for hendes pap-mor-rolle i mit liv. Og hvert år får hun våde øjne af bar overraskelse, selvom hun ved det kommer, lidt sødt.




Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D