torsdag den 19. april 2012

Tøsepige tunika



Er der noget jeg elsker så er det børnetøj, men er der noget jeg elsker endnu mere, så er det billigt børnetøj.
Jeg elsker at gøre gode kup, og bruger faktisk ikke ret mange penge på børnetøj, slet ikke fordi jeg sælger ud af det gamle, så det løber ret godt rundt - lige på nær når der skal købes nyt fodtøj altså!
Nå men derfor blev jeg glad, og om muligt, Mynthe mere glad, da jeg fandt denne fine tøsepige tunika i Netto til sølle 20kr,- Ja tænk engang, Netto. Den virker super blød og lækker, nu skal den bare lige vaskes og så skal lillepigen have lov at være "primsesse" som hun siger. Hver gang hun får kjole på danser hun rundt i ring og omtaler sig selv som Prinsesse Mynthe, SÅ sødt!

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Den ser da sød ud. Måske jeg skulle bevæge mig forbi Netto :-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D