fredag den 20. april 2012

Min kæreste er en fedterøv!

... Et opkald før beskeden ovenfor.. "Øhhm skat? Det der med at vi havde aftalt kærestedag i dag ikke? Altså, jeg skal lige have overstået en kundemøde og så bliver jeg nødt til at få lavet det gulv færdigt, beklager"
Hmm.. Det der med en kæreste der er selvstændig er nu ikke altid lige sjovt, og da slet ikke fordi vi ikke rigtigt har set hinanden i nogle dage - Men skidt pyt.. Manden har sendt en fedterøvs besked og lovet at han kommer med is - så er det vel okay, er det ikk'?!

Og som den irriterende kæreste jeg nu er - Er det første der falder mig ind efter at have læst sms'en.. Behåret? BEHÅRET? Jeg er da kraftedeme ikke behåret!!! Arrrrh.. Bedårende - ups! Godt det kun var noget jeg tænkte.. Tihiii.. 

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Haha, jeg læste altså også behåret i første omgang. Nu må du sørge for at det er en go' is.

    Måtte selv hjem fra arbejde i morges for at hente min arbejdslaptop som Karsten havde været så sød at sætte ind i huset fra bilen. Tak skat. Og så tilbage på arbejde - igen! ;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D