mandag den 2. april 2012

I think I'm in loooove!


Jeg kom lige til at tænke på mit valg af taske da jeg så på billederne til forrige indlæg, det er min gode gamle taske som jeg fik i julegave for maaaaange år siden, den  fungerer som reserve når jeg ikke har en yndlings..

Så ja, som i nok kan regne ud, har jeg stadig ikke fået købt mig en taske - jeg ville vente til den helt rigtige kom..
Søde Rie viste mig denne model dengang jeg spurgte jer til råds, og allerede dengang var jeg lidt hooked på den, men nu har jeg så set den i butikkerne en 5 gange tror jeg, når jeg går forbi skal jeg liiiiige ind og røre, så det har vidst udviklet sig til en forelskelse - men kender i det der hvor man lige skal mærke efter og sådan? Jeg er altid hundrede år om at beslutte mig, og når jeg endelig har besluttet mig, ja så plejer tingene faktisk at være solgt... SÅ typisk mig, tror jeg må have arvet dét gen fra min far, eftertænksomhed!

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. den er FED sådan én vil jeg også have!

    SvarSlet
  2. Wow.. sjældent har jeg set en federe taske! ;)

    Påskehilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  3. Den er da også MØGFED.. Hvor er den fra? :)

    SvarSlet
  4. Ja er den ikke bare smækker lækker?
    Den er fra Depeche og koster omkring 1300kr,- :)

    SvarSlet
  5. Skynd dig dog at køb den. Det er så træls hvis ikke du når det. Og din mavefornemmelse siger jo GO FOT IT

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D