mandag den 30. april 2012

forårsjakk'EN!


Tag jer ikke af den sure unge - hun er bare inde i en periode (IGEN!!!) hvor hun hader mors kamera, og æv æv, for mor her elsker det! Hmm..
Jeg bestak hende, er man så en dårlig mor? - "5 billeder og så må du give Svea en ekstra godbid" - Smart ikke? På billedet skriger hun "aaaappelSIIIIIIIN" tosserumpe!

Nå men, forårsjakken - valget faldt på denne model wang (?!) fra Mini A Ture, egentlig ikke min førsteprioritet, men den sidder bare skide godt og Mynthe kan lege frit i den, og det er jo trods alt det vigtigste, OG hun kan selv tage den af og på da det ikke er en anorak som de ellers normalt laver. Mynthe synes at hun er brand smart og har allerede dedikeret lommen foran til sutte lomme.

- Og så skylder vi en enorm stor tak til Oldemor som var med på shopping, sikke en tålmodighed hun har - Oldemor var også den glade sponsor, tusinde tak :) Det er bare så dejligt at have en familie der gerne vil hjælpe til. Vi er ret så heldige Mynthe og jeg. 

Også en stor tak til alle jer der kom med råde god og forslag - I er skønne! Tak. 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Super skøn jakke - og dejligt når man får noget sponsoret - det er sgu så dyrt det børnetøj.

    Begge mine piger har også lige fået forårsjakker af Farmor.

    SvarSlet
  2. Skøn jakke! Og sød frøken trods surheden ;-) De har deres viljer, de små størrelser, hehe (også herhjemme!)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D