onsdag den 4. april 2012

Er en meget meget MEGET stolt mor!

Se lige her - hvad min kære datter har tegnet idag HELT SELV.. Er så stolt at hende, og hun blev mindst lige så glad som mig over at det lykkedes hende at tegne et ansigt. Vi har ikke tegnet ansigter før, idag øvede vi os i at tegne runde ringe, og så sagde jeg for sjov at man kunne tegne øjne, mund og hår, og så ville man have et ansigt - og hvad gør ungen så? Selvfølgelig som mor siger.. Åh'men altså.. Har helt ondt i maven, så stolt er jeg! Mit skønne barn..

..Må nok hellere lige tilføje at de efterfølgende 5 ansigter lignede mere nullermænd end ansigter.. Men hva' fanden - det er jo det første der tæller ;)

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Den er så fin. Du kunne måske bruge ideen fra Pia, der har bloggen mum 2 2 boys. Blogspot.com. Hun har lavet de skønneste puder med sine børns tegninger mm. Prøv at se under hendes DIY

    SvarSlet
  2. Det er så fantastisk når de begynder at tegne... Det er så dejlig ærligt og naivt... Min søn lavede engang et ansigt (som godt nok havde lige lidt flere detaljer end ovenstående), men han sagde til mig " det er som hvis jeg havde taget et billede af dig" og han var så stolt. Det er så kært...
    /Eline

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D