tirsdag den 21. februar 2012

Systematiserede rod


Kender du til det?
Altså.. Herhjemme bor vi jo i en lille toværelses uden skabe, eller.. det vil sige, ét skab i entréen. Så det er med at tænke i de lidt anderledes indretningsmuligheder, for at få skabt lidt mere plads.
Førhen var alt Mynthes tøj i det høje skoskab ved hoveddøren, men altså.. Nu stod jeg jo altså og manglede dem til mine sko! 'armen altså, alle de plads problemer!
Mynthe og jeg deler værelse, eller..  altså, har fået sat en "væg" op, eller, nok nærmere bare nogle gibsplader på nogle kæmpe ikea reoler som hun så har ind mod sit værelse, min seng er så hævet i højden så jeg sover på 4 kommoder med plads til mit tøj. Derudover har jeg to bøjlestænger siddende på væggen til resten af mit tøj - og så har jeg en hel del tøj i kælderen også..
Nå men altså, jeg har sorteret lidt i Mynthes tøj idag, og ryddet op og gjort plads. Jeg har ryddet op i mine egne ring, og fået gjort plads til hendes, også ved hjælp af sådan en "bøjle-kommode-fætter", smart smart siger jeg bare. Nu er der nogenlunde orden på Mynthes tøj igen, på mine ting og sager og ikke mindst alle vores sko der nu (nok mest til glæde for min nabo) er blevet fjernet fra opgangen.. Eller altså, nogle af dem.
Systematiseret rod har jeg valgt at kalde det, og det betyder vel egentlig bare at om præcis 3. dage så er det skab et rent kaos! Tihii.. Man kender vel sig selv? Men flot ser det ud, nu.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Du har tænkt meget over det. Synes det ser super flot ud! Bor også selv på 50 m2 med min kæreste, og uanset hvad kommer der til at rode. Men så længe alting har en plads kan man rydde op igen. Det evige rod er de ting, der ikke har en plads.

    Thumbs up for dit kæmpe arbejde:-)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D