mandag den 27. februar 2012

Jeg lader vente på mig..

Altså altså! Nu ligger jeg her, stadig.. Og det bliver endda værre og værre! Jeg er bagud med en masse ting, jeg har så mange ting jeg gerne vil vise frem her på bloggen og fortælle om, og vinderen af bogen skal selvfølgelig også offentliggøres - Mails der venter og meget meget mere, lige nu koncentrerer jeg mig om at blive rask igen, heldigvis har jeg en lægetid i eftermiddag.

Men humøret er i top, søde mennesker, uventede gaver, forsikringspenge, en skøn kæreste og dejligt forårsvejr. Så skal jeg bare lige blive rask igen, så kan jeg vidst ikke forlange meget mere.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D