lørdag den 21. januar 2012

Kalendertid #1




En af de bedste ting der følger med til et nyt år, er at man kan starte på en ny kalender. Jeg eeeeeeelsker det. dengang jeg var mindre, samledes jeg altid med et par veninder og så sad vi ellers og klippe klistrede så vi fik de flotteste kalendre hver især.
Det hænger ved, måske lyder det dumt, men der er altså noget hyggeligt ved det der med at starte helt forfra med tomme felter - lige til at skrive på, tegne på og dekorere med fødselsdage, mærkedage og planer.
Og når nu man er glad for at planlægge, så er det jo dejligt at have noget flot at gøre det på.
Mangler du også en kalender og kunne du tænke dig den samme? Så kan du hente den gratis lige her..

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Har også hentet den fine kalender, mangler bare lige at få den skrevet ud (måske det var ved at være på tide) på noget lækkert papir :)

    SvarSlet
  2. Jeg har det HELT på samme måde! Men min kalender starter først til august :) men der går jeg også amok - sidst designede jeg mit eget hæklede etui - det kommer snart som en DIY.

    Skal se nærmere på linket :)

    God weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D