søndag den 11. december 2011

Weekendens strabadser

Hvor blev weekenden lige af?
Dejlig, det var den, bare alt for kort!
Fredagen stod på venindehygge, hele dagen og aftenen faktisk. Jeg nåede lige lidt praktiske hus gerninger i form af støvsugning, opvask og et ren gjort badeværelse inden afgang. Først et smut i stof og stil efter lidt stoffer til nye bukser, hende bettefisen vokser jo som ukrudt! Og dernæst frokost efterfulgt af julegave-shopping, tonsvis af sladder og grin, skønt og virkelig tiltrængt. Vi sluttede af med lækker aftensmad. Dejlig dag. Bedste T hentede Mynthe fra vuggestuen, hende og Fufar havde pænt spurgt om de ikke måtte låne hende "en sidste gang" inden de rejser en måned til Australien på lørdag!

Lørdagen stod på morgen hygge med kæresten min og sove sove sove. Skønt, mon ikke alle er ret så trætte lige for tiden? Jeg kunne sove hele tiden hvis jeg fik muligheden tror jeg - her i vinterens kulde og mørke!
Efter lidt oprydning i kælder mm. bød aftenen på julefrokost m familien, mums til farmors lækre mad. Julemad med det hele - og seriøst meget af det. Dejligt. Og hende min skønne datter er altså bare for dejlig, og så super duper nem og skøn at have med ude. Hun bliver kun nemmere og nemmere og skønnere og skønnere, hold op hvor jeg elsker hende.

Idag, søndag havde jeg lovet mig ud til flyttehjælp, så Mynthe har hygget med mormor idag, for første gang længe har mormor kunne "passe" Mynthe uden problemer, og hold op hvor jeg tror hun nød det - og Mynthe ligeså. Jeg fik to fine malerier med hjem da jeg hentede hende. Senere lidt hygge herhjeme med legoleg, besøg hos Mynthes farmor og farfar hvor også lige nye fætter Elias var på besøg, 1 måned gammel, åh en skønherlig lille én, og Mynthe synes han er sååå sød. Dejligt.

Alt i alt endnu en skøn weekend, jeg samler lidt på dem fortiden, dejligt - og den kommende weekend bliver også skønherlig, er jeg ret sikker på!

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D