fredag den 23. december 2011

I stearinlysets skær..


..Sidder jeg her og nyder stilheden inden det helt store juleshow går løs imorgen. Jeg gruer lidt for det, eller i hvert fald pakkedelen! Mynthe er ikke ret god til at administrere flere gaver og flår dem bare op og vil helst hjælpe alle med at åbne deres pakker.. Men det skal nok gå, og jeg er sikker på at aftenen bliver skøn, også på trods af min fars manglende tilstædeværelse. Jeg mangler bare lige at pakke lidt gaver ind, og så er dagen ellers helliget formiddagsbesøg hos min mor og jul hos olderne med resten af familien. Dejligt.

Hvor skal du holde jul?


*POSTED FROM MY IPHONE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D