mandag den 7. november 2011

Efteråret

Efterårs pynt på bordet.
Mynthe og jeg har hygget med perler på snor. De nye lysestager lyser fint op på bordet og Mynthes samlermani for blade gør at hele hytten er fyldt med blade - her i fin Anne Black vase.
Jeg elsker efteråret, dets mørke, bladene der falder af træerne og den hyggelige stemning November bringer med sig. - MEN, når det så er sagt, så synes jeg godt nok at det allerede er rigtig koldt, og at jeg mest af alt bare har lyst til at ligge på sofaen non-stop og pleje min evige træthed.

Tavsheden de sidste par dage har skyldes en halvdød computer, æv! Ingen programmer, ingen internet, ingenting.. altså altså - hvor er man egentlig afhængig ikke?! Det er lidt skræmmende.
Men den burde (7-9-13) være nogenlunde oppe og køre igen, takket være min kære fader.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Sådan har jeg det også med efteråret, så længe det ikke regner. Og vinter med sne (bare ikke alt for meget) er det bedst jeg ved.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D