onsdag den 5. oktober 2011

Min lille fotograf..








Mynthe er meget interesserede i mit lille kamera, hun elsker at få taget billeder men er nu også blevet meget interesserede i selv at tage billeder. Og det får hun selvfølgelig lov til, og får hver gang bliver hun bedre og bedre, det er faktisk lidt sjovt at se hvad sådan et lille barn fokuserer på. Jeg har utrolig mange billeder af sko, fødder og hænder. Og diverse sten, cigaretskodder og kapsler der ligger på jorden.
Verden set igennem en 2 årigs øjne.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder hun har fået taget, og ja, det er virkelig forunderligt hvad børnene ser nogle gange - helt andre ting end dem vi "voksne" ser på ;)

    SvarSlet
  2. Nåhh.. ja, det er rigtig børnehøjde billeder, dejligt.:o)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D