torsdag den 27. oktober 2011

En uventet gave og stigning i kærestegrader


'armen altså! Der er jo ikke et øje tørt.. Om muligt steg ham den skønne lige i kærestegrader - se lige hvad han havde med til Mynthe igår?
Han havde været ude og handle og stødt ind i denne tallerken, og han ved jo hvor meget Mynthe elsker Barbapapa, så selvfølgelig synes han da at hun skulle have den. Impuls køb som han sagde, men han kunne ikke lade være. 'armen er han ikke fantastisk?
Suk suk suk altså <3

Mynthe blev ellevild, godt nok er den for fin til at spise af ifølge hende, men hun har troligt fortalt alle i vuggestuen idag om hendes fine fine Barbapapa tallerken og hvem hun havde fået den af.
Ja ja, han steg vidst også lidt i graderne hos Mynthe.

...Fik jeg sagt at han er skøn?
(Og ja, jeg ved godt nogen af jer har bedt om en præsentation af ham, meeeeen... det må i altså lige vente lidt med endnu, indtil videre beholder jeg ham lidt for mig selv) 



Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Jeg har givet dig en award, du kan se den hvis du kigger på min blog :o)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den skønne mand endnu engang - Det der er guld - En af de ting der virkelig viser hvad han er værd - bestemt ikke alle mænd der ville tænke sådan - Min gør også, men jeg har gang på gang erfaret at veninderne bliver helt chokeret når de hører om det :) men jeg ELSKER det og kan læse at du har det ligesådan ;)

    Kan se du har fået en blogaward - Kan man give din kæreste en kæresteaward? For det fortjener han da vist ;)

    SvarSlet
  3. Kære Camilla

    Hvor er det altså bare SKØNT at læse om. Dejligt du er blevet en glad og (smask)forelsket pige igen <3

    Og han ser altså også sød ud, ham den nye ;-) (jaja, jeg har snaget lidt på face!)

    Det må være lige lidt ekstra fantastisk at ens nye kæreste, er så god ved ens lille skat. For det kan man nok ikke forlange af alle fyre i vores alder ;-) Thumps up til ham!

    Tillykke med ham - han er vist en keeper ;-)

    SvarSlet
  4. hvor dejligt. har også en lille fan herhjemme.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D