søndag den 16. oktober 2011

Boligliv abonnement med bonus


Mit abonnement på Boligliv er for længst udløbet, og så er det vel på sin plads at ønske sig et nyt?
Og så kunne man jo med fordel sige ja tak til en lille gave med i købet. Jeg ønsker mig sengetøjet fra Susanne Schjerning - er bare helt vild med det, og så passer det lige i farverne til mit "soveværelse" - Men ihh, kähler krusene er nu også fine!

Du kan læse mere om abonnementet og se flere gode tilbud lige her

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Ja, det er nogle lækre tilbud de har!! Men hvilket skal man dog vælge??

    SvarSlet
  2. Jeg faldt også for de gode tilbud, sengetøjet især! Så nu ligger det herhjemme og pryder soveværelset :-) Bestilte det sidst i september og det kom efter kun 4 dage! Lækkert :-)

    SvarSlet
  3. Oj så flotte gaver! Supert tilbud :0)

    Sengetøyet så flott ut!

    SvarSlet
  4. Jeg tog mod tilbudet om Kähler krusene, hvilket vist var et populært tilbud, for der gik lang tid til jeg fik krusene (men nu er de vist på "lager" igen)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D