mandag den 17. oktober 2011

Aften kreativitet




Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Åh det er så fint noget papir - jeg har også lige købt noget af det i Søstrene ;-) god fornøjelse med kreativiteten...

    SvarSlet
  2. Ej det papir må jeg også have fingrene i!!
    Julie

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se de færdige rammer - SÅ skønt papir - jeg MÅ altså besøge Søstrene MEGET snart :)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg er også spændt på at se det færdige resultat. Har selv købt papiret, men har endnu ikke besluttede hvad det skal bruges til.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D