tirsdag den 23. august 2011

Tak tak tak og tak!

Tusinde tusinde tak for alle jeres skønne hilsner igår, det hjalp gevaldigt på humøret og rørte mig meget. Blogland er og bliver altså fantastisk!

Jeg havde en skøn dag. Tiltrods for en lidt ensom og stille morgen, blev dagen dejlig og super hyggeligt og jeg blev fejret som jeg bedst kunne tænke mig det.
OG, bedst af alt - Missionen lykkedes! Mynthe havde inden hun kom i seng, helt styr på hvem der havde fødselsdag. Skønt.

Og så havde jeg altså nok lavet noget nær verdens bedste kage!!! Mere om den senere.. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Ser frem til mønsteret på den mega-mussel-lagkage!

    SvarSlet
  2. Søde Camilla, hvor er jeg KED af at jeg ikke nåede at skrive tillykke til dig i går - var slet ikke på bloggen...Så nu får du et forsinket TILLYKKE og et stort HURRAAAAA af mig:-) Dejligt at læse, at du havde en dejlig dag og at missionen lykkedes, hi hi:-)
    Stort knus fra Malene

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen i går Camilla! Dejligt at du havde en god dag, trods en underlig start på dagen.

    KH Tine

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D