mandag den 22. august 2011

Så flager jeg da bare for mig selv!

Jeg fylder år idag. Og for første gang i mit liv vågnede jeg op alene på min fødselsdag, eller.. Mynthe var her jo selvfølgelig, men hun var nu altså ikke til meget gavn.
Min mor spurgte mig igår hvordan jeg havde det med det, "orrrk det betyder ingenting" sagde jeg, men jo, det har nu faktisk været ret mærkeligt. Har følt mig lidt som palle alene i verden.
Ingen at vågne op ved siden af, ingen flag, ingen sang, ingenting. Ja altså, nok er jeg flyttet hjemmefra - både fra forældre og fra Farmanden, eftersigende voksen og mor - MEN, derfor er det altså hyggeligt med lidt hurra'er fra morgenstunden.
Jeg fortalte Mynthe at mor havde fødselsdag, fandt et flag og spurgte om hun ikke kunne synge og sige hurra, og hvad gør ungen? Hun kigger op på mig og siger "Fufar - Huuuurra".. Fufar er så morfar!!!!! Ja ja, så kender man da sin plads.. Heh..
Efterfølgende, hver gang vi har snakket fødselsdag, ja så siger det skøre pigebarn da bare "Fufar". Hmm... Jeg skal nok få hende det lært inden vi går i seng i aften.

Image and video hosting by TinyPic

22 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen:) Jeg håber, at du får en rigtig dejlig dag! På lørdag er det min tur:)

    SvarSlet
  2. Jamen så skal du da have et kæmpe HURRAAAAAA og tillykke med fødselsdagen.

    Håber, at du alligevel får en dejlig dag, og at solen må skinne hele dagen.

    Du får lige en fødselsdagssang. Jeg ved ikke lige, hvordan man får den direkte ind (om det i det hele taget kan lade sig gøre)
    http://www.youtube.com/watch?v=L2HDpMxvo9Y&feature=player_detailpage

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen, kan godt nikke genkendende til din følelse... Lige præcis den dag længes man nogen gange til bare at være barn og centrum og blive sunget for.

    Håber du får en dejlig dag, og at der kommer nogen hjem og fejrer dig senere på dagn.

    K. Louise

    SvarSlet
  4. ♪♪♪ I dag er det PynteMynthe's Mor fødselsdag HURRA HURRA HURRA, hun sikkert sig en gave får som hun har ønsket sig i år, med dejlig chokolade og kage til ♪♪♪♪

    SvarSlet
  5. I dag er det PynteMynthes mors fødselsdag, hurra hurra hurra. Hun sikker sig en gave for som hun har ønsket sig i år

    STORT TILLYKKE - håber du får en dejlig dag sammen med Mynthe

    SvarSlet
  6. Ej, og heller ingen skør veninde der skriver kl midnat. Kan godt forstå du har følt dig som Palle. Intet har været som det plejer så. Endnu engang TILLYKKE til dig <3

    SvarSlet
  7. ...STORT tillykke med dagen skal også lyde herfra...og selvom du følte dig som "Palle" her til morgen, så er jeg sikker på at i aften, når du sidder og kigger tilbage på dagen i dag..DIN FØDSELSDAG...så har det været en SKØN dag..og hyggelig..og dejlig...og glædelig..og smilende...og..og..og..... Lene´S

    SvarSlet
  8. Hej, søde Camilla! Stort til lykke med dagen og alle gode ønsker! K.h. Moster.

    SvarSlet
  9. stort tillykke :) jeg havde fødselsdag igår ;)
    Kan godt forstå du ville have nogen skulle ønske dig tillykke, håber der kommer nogen og fejrer dig senere idag :)

    SvarSlet
  10. Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen ... og et HØJT HURRA fra Fynsland til dig..

    SvarSlet
  11. Kæmpe stort tllykke til dig Camilla... Her i Århus skinner solen for fuld blæs for dig :)

    Uha jeg kender godt til følelsen, Palle alene på sin føsda, men ja, det følger vel på en eller anden måde med, når man bliver voksen - Øv :)

    Håber du alligevel har og får en fantastisk dag :)

    Knus Jeanette

    SvarSlet
  12. Stort tillykke med dagen. Håber din mission lykkes!

    KH

    SvarSlet
  13. Stort tillykke. Jeg håber der snart kommer nogen forbi og fejrer dig.

    SvarSlet
  14. i== STORT TILLYKKE i==
    Glæder mig til at høre om Mynthe har forstået at det er MOAR der har føs'dag :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  15. Ja kan godt forstå at det må være en underlig følelse. Men et kæmpe hurra herfra skal der lyder, håber at der var nogle kollegaer der kunne møde dig med flag og sang!

    SvarSlet
  16. Du er da ikke alene i dag, du har jo alle os ;) Stort tillykke med fødselsdagen :D

    SvarSlet
  17. Stort tillykke. Husk at gøre noget godt for dig selv, så føles det ikke så tomt. Du burde have optaget en sang og spillet den :)

    SvarSlet
  18. STORT tillykke med dagen - håber du føler dig fejret her i BLOG-land. Kan se hilsnerne er vrimlet herind.

    Angående dit anonyme indlæg du har skrevet om, er det jo heldigvis frivilligt at læse din blog. Jeg følger glædeligt med og værdsætter nu dine fine fotos, følelser og livshistorier omkring de omvæltninger dig og Mynthe går igennem. Jeg vil i hvert fald stadig hænge på. Og synes du skal fortsætte som du vil, det er trods alt din blog og frivilligt at læse med! Mange kærlige fødselsdagshilsner fra mig

    SvarSlet
  19. Tillykke med i går :-)
    Jeg havde fødselsdag i sidste uge og for første gang i mange år var der heller ingen gaver, flag, sang eller noget om morgenen. Det var også lidt underligt men sådan er det jo, når man pludselig er såkaldt single.. :-/

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D