mandag den 8. august 2011

Pungens indhold og fornuftighedstanker



Det er altid godt at være forberedt på lidt af hvert!
Pungen - eller, ja måske er det i virkeligheden en clutch? Den kan rumme meget! Nå, kald den hvad du vil.. Den er ny og jeg knus elsker den allerede, den har været en måneds overvejelser undervejs, "har du nu også brug for den", "er den pengene værd", "har du ikke en der ligner" og alle de der fornuftighedstanker man nu kan gøre sig - men men men, jeg kunne ikke lade være med at tænke på den, og nu er den min, endda købt på tilbud! Dén bliver jeg glad for.

Image and video hosting by TinyPic

9 kommentarer:

  1. Den er super fed! Og ser ud til at være meget rummelig! Og så kan den jo indeholde det vigtigste - et lille krea kit ;)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er den fin.. Og rummelig. Hvor har du fundet sådan en skønhed henne??

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den fin, hvor har du købt den henne? Mvh Dorthe

    SvarSlet
  4. Den er da også super lækker.

    SvarSlet
  5. Så fin og endda med plads til lidt hæklegrej.. ikke dårligt!
    Julie

    SvarSlet
  6. Den er nemlig bare super lækker ja, og med mig overalt!

    Tasken er af mærket Octopus (de der tasker med ugler og farver) og er købt i Neye til 300kr, oprindelig pris var 500 og den fåes også i sort:)

    SvarSlet
  7. ja akkurat som min lille veske, full av det man trenger til enhver tid. Ha en super dag

    SvarSlet
  8. Lige en opfordring! Meld dig til hos WOOZ.. På besøg hos en blogger!!! :)

    SvarSlet
  9. Æv æv så var den alligevel udsolgt og de kunne ik skaffe den til mig. :-S kun den sorte til normalpris og mørkere brun os til normalpris. Mvh dorthe

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D