onsdag den 10. august 2011

Min nye lampe

Jeg har ikke ret meget lys herhjemme og jeg er lidt kræsen når det kommer til lamper, eller.. jeg ved hvad jeg kan lide - men sjovt nok kan min, ellers så søde bankmand, ikke lide de lamper jeg kan lide!
Men men men, hurra for discount-bolig-forretninger, jeg fandt denne lampe i Daells Bolighus til 99kr. Billedet retfærdiggøre den ikke helt desværre, men den er knag'me fed, især til en hundrede krone - hvis jeg altså selv skal sige det. Nå.

..Og så skal den altså ikke stå der, det var bare lige for at vise den frem.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Den er fin, og kaster et fint lys af sig.

    Super køb til kun 99,- :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D