onsdag den 10. august 2011

Legemad - Pasta


Resultatet af pungens indhold og lidt tidsfordriv på passagersædet.
Herhjemme spiser vi meget pasta, som i rigtig meget pasta, så selvfølgelig skal der da også være pasta i Mynthes legekøkken - som i øvrigt er et kæmpe hit.

Legekøkkenet er så småt ved at tage form og er næsten færdigt, i hvert fald så færdigt at jeg kan leve med at det står permanent fremme i stuen. Jeg viser det snart frem, hvis du skulle være nysgerrig.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Sikke en god idé! Er det bare en masse luftmasker? Tror jeg må i gang, dog tror jeg min søn vil forsøge at æde dem, så det kan være han lige skal være lidt ældre (eller have mere mad haha).

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D