mandag den 29. august 2011

En forelskelse


Kender I den følelse af bare at MÅ eje noget? Sådan en dyb følelse af forelskelse, selvom det er til en materialistisk ting? Det sker indimellem for mig, et par gange om året. Sidst var det min pung, og sidste år en jakke. Jeg tænker og tænker, fortryder ikke at have købt, og kæmper så en brag kamp for at få min forelskelse hjem.
Åh suk, sådan havde jeg det da jeg så denne skønhed forleden - egentlig var jeg bare med en veninde og hendes baby i Ønskebørn, da jeg pludselig fik øje på den! Altså altså, den hang jo bare der og skreg efter at komme med mig hjem - og ja, det er en pusletaske, men det behøver folk jo ikke at vide vel?????
Den er jo altså bare heeeelt perfekt til skolestart, der er remme til arm og skulder, samt en stor rem jeg kan have over skulderen/ryggen når jeg cykler, genialt siger jeg bare.
Og så var jeg jo så heldig at have fødselsdag i sidste uge hvor jeg fik en del penge - nogle af dem er gået til denne skønhed. Som desuden havde sin debut på skolebænken, og tænk engang, 3 forskellige kommenterede den og spurgte ind til den. - Men jeg undlog altså det med pusledelen...

Du kan se mere lige her

Jeg er stadig forelsket! Den er lige mig - Hvis jeg altså selv skal sige det.
- Det har været en lidt lang første dag, hold op jeg er træt. Og en lille syg pige hjælper desværre ikke på trætheden. Satser på en god nattesøvn for til os begge vil gøre underværker.

Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Nøj den er fin! Og så forelskede jeg mig lige i en af de andre modeller - og "vi" er lige blevet blefri... ;)

    SvarSlet
  2. Er bare helt med. Jeg forelskede mig i en CLEO Purple i vinters og købte med det vuns. Bruger den nu efter endt barsel som skoletaske. Flere har kommenteret den - og jeg har altså heller ikke nævnt pusledelen ;)

    SvarSlet
  3. Tror sgu jeg vil overveje at blive enlig mor med alle de penge der hører til!!!! :)

    SvarSlet
  4. De laver de fineste tasker - Og heldigvis kan de bruges længe efter pusletiden.

    Tillykke med første skoledag. Det må være en skøn fornemmelse.

    SvarSlet
  5. Det er eddermanme en mærkelig kommentar at komme med, ANONYM.

    Jeg synes det er en fantastisk ting at bruge fødselsdagspenge på - er sikker på den klæ'r dig ;)

    SvarSlet
  6. nårrrrhh ja.. mener bare at der bliver altid shoppet godt igennem.. ikke kun denne her taske.. :)

    Men jo den er fed nok.. Der er nogen der kan;)

    SvarSlet
  7. Tasken er fantastisk, intet mindre! Ellllsker den.

    Og kære Anonyme, det er absolut ikke noget at stile efter at blive enlig mor! Og det ville i hvert fald være en super dum og egoistisk grund, at gøre det for pengenes skyld - som i øvrigt er ikke eksisterende hos os fortiden! Derfor er tasken her købt med mine fødselsdagspenge, og jeg er glad for den er jeg!
    Børn har brug for både en mor og en far, og det helt optimale er vel for pokker at de er sammen!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D