onsdag den 31. august 2011

Eftermiddagen




Dagene er ret hårde hvis jeg selv skal sige det, idag tog vi hjemmefra klokken 07 og var hjemme ti min over 16! Puuh ha, jeg ved godt det er en normal dag for mange, men jeg synes godt nok det er hårdt. Selvfølgelig er det bare en rutine vi lige skal ind i og så kommer det hele til at gå glat - håber jeg.
Men det var godt nok svært at aflevere Mynthe imorges, der var kun to andre børn end hende, et søskendepar. Mynthe lod til at være bedøvende ligeglad, det er nok mere min dårlige samvittighed over pludselig at vække hende og afleverer hende 2 timer tidligere end normalt, helt alene og så endda hente hende senere også.

Så forståeligt nok var vi i eftermiddags begge godt trætte, så på hjemvejen tog vi en tur ned forbi ænderne for at få lidt luft til hovedet. Svanemor og hendes 7 unger var der også - meget nysgerrige, til stor glæde for mange.

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Ja, det skal man lige vænne sig til! Det er mange timer at være igang, hvis man ikke lige er vant til det.. Men det kommer hurtigt :)
    Ja hold da op! den unge er da godt nok tæt på Mynthe? :O Sådan nogle kærlige nogle har vi vist ikke her i Jylland.. Ikke i nærheden af mig i hvert fald ;)

    SvarSlet
  2. Det er bare hårdt. Og selv når rutinerne kommer, så er det bare hårdt at være den eneste med al ansvaret og de daglige gøremål. Men samtidig er det nemmere at være alene om det end at være i et forhold, hvor glæden og lysten ikke driver værket! Jeg synes du gør det rigtig godt!

    SvarSlet
  3. Jeg kender det alt alt for godt...det der med pludselig at skulle aflevere tidligt og hente sent, i forhold til hvad man plejer...jeg er startet på job igen for 14 dage siden og det er HÅRDT at aflevere børnene! Jeg ved at de er i gode hænder og at de har det godt, men jeg savner dem og føler at jeg svigter dem lidt...det er ikke nemt. Det lyder super hyggeligt med svane-besøg:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå det er svært. Dejligt hun er glad for at komme afsted så:-) Hyggelige billeder!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D