fredag den 29. juli 2011

Mit hemmelige projekt vol. 2 - Afsløringen






Pigebarnets fødselsdagsgave fra Farmanden og jeg er et legekøkken. Her en del af det, vask mm. Det er blevet malet og mangler nu bare lidt små detaljer rundt omkring der gør det endnu mere virkeligt.
Det er lavet så det passer i størrelsen til Brios komfur, og derudover kommer der et fint lille vitrineskab og andre småting - Om jeg har travlt? Det tror jeg vidst nok jeg har! Så når det skal være, er det okay at pigebarnet ikke er hjemme i weekenden - det skal jo trods alt stå klar til tirsdag morgen.

Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. God ide, er sikker på at hun bliver eldevild!
    Og så vil jeg lige sige at jeg synes at det er så fint at giver gaver til hende sammen!

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint.
    - Og børn elsker bare, når det ser rigtigt ud og ikke er af plastic :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt.. Hun bliver jo ellevild!!

    SvarSlet
  4. Skøn gave.. Og altid dejligt med en gave der er lagt kærlighed i:)

    SvarSlet
  5. Det er virkeligt flot! Glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D