mandag den 4. april 2011

Endnu et ufærdigt projekt..



I weekenden hos min far havde jeg ellers barberet deres hans hæk, og gjort klart til et lille nyt projekt, men uden lim ville det desværre blive ret svært!
Efter jeg er kommet hjem har overskuddet været lig nul, og desuden kan jeg heller ikke finde de der lim dimser der skal op i nummeren på limpistolen.. Hmm.. Måske jeg tyer til en anden løsning, eller lader pindene stå som de står - fint i glasset.
Altså hvor har jeg snart mange ufærdige projekter liggende rundt omkring!

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvis det kan hjælpe dig, skal jeg gerne sende dig nogle? Jeg har ret mange af de der limdimser, som min far har købt til mig i Biltema. Jeg tror, det er suverænt det billigste sted at købe dem.
    Send mig en mail på aslisorup@gmail.com, hvis det er :-D

    SvarSlet
  2. Tja flotte ser de ud - og pludselig en dag skal de bruges, mon ik!!!

    SvarSlet
  3. åj nå er jeg spent på hva de skal brukes til! :)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D