onsdag den 6. april 2011

"Dét ikk' så ringe endda"


Den flittige læser har nok allerede opdaget at jeg ihærdigt er igang med at spare sammen til en Iphone.
I den forbindelse sælger jeg ud af noget af alt det "ragelse" jeg har liggende rundt omkring. Hvilket blandt er nogle stykker af hver af disse ringe.. Skal du have en med? Den kan blive din for 39kr - incl. porto.
Send mig en mail hvis det har interessere... (cn.joergensen@hotmail.com)

Den med stenene er min favorit, den sidder bare perfekt på fingeren og er sååå fin!
Ugleringen er også super sød, den er med "elastik" så den passer alle fingre.
- Må hellere lige for god ordens skyld påpege at ringene ikke er hjemmelavede.

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hvor høj er den der ugle dér?

    SvarSlet
  2. Rigtig god ide at sælge ud - og sød uglering..
    Go fornøjelse med det..;0)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D