lørdag den 19. marts 2011

Så kom dagen for kreatræf - spændt med spændt på!


Om 20min kører jeg afsted til dagens kreatræf med en masse blogkvinder - min første gang og nøj hvor har jeg efterhånden ondt i maven. Jeg er spændt!
Jeg har aldrig mødt nogen fra internettet før, men  jeg er slet ikke i tvivl om at det nok skal blive hyggeligt.

Tasken er pakket og bollerne netop taget ud af ovnen. Alt mit sy happengut er pakket og lige nu sidder jeg og tænker lidt.. Vil jeg det her? skulle jeg ikke have bagt boller, kan jeg nå at skifte tøj, skal jeg tisse igen, hvad hvis jeg ikke kan snakke med de andre, kan jeg overhoved finde vej og mange andre tanker i den dur.
- Jeg kom faktisk også for sent op, men jeg tror det er godt. Jeg har slet ikke noget alt det jeg gerne ville, jeg har sikkert pakket for lidt, bollerne fik lidt for meget og jeg har taget mit søndags outfit på, som ikke er det pæneste - men det jeg har det godt i. Så når jeg om lidt skal mødes med 11 andre blogkvinder til det jeg håber bliver en hyggelig lørdag med en masse kreativitet - ja så møder jeg op helt og aldeles afslappet og klar til at få en dejlig dag. 

Jeg glæder mig. 

Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Ønsker dig en rigtig dejlig dag. Jeg skal afsted på næse lørdag, se kan nikke genkende il en sjov fornemmelse i maven.
    At være sig selv er klart det bedste.

    SvarSlet
  2. Jeg tror at I får alle tiders hyggeligt dag Camilla....men jeg kan sagtens følge din nervøsitet - sådan har jeg det også lidt i forhold til at skulle med til forårsmarked og sove i spejderhytte sammen med en hel flok som jeg kun kender "cyberligt" :-) Men jeg tror det bliver sjovt...

    På lørdag skal jeg til blogtræf hos Kristin i Randers, vi skal starte med en tur på loppemarked - det bliver også lidt spændende:-)

    Håber I får en skøn dag.

    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Jeg håber og tror, I har haft en skøn dag.
    Glæder mig til at læse mere her på din blog.
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. tak for igår, det var bare så hyggeligt.
    Glæder mig til vi ses igen, vi må lige snakkes ved på mail :)

    SvarSlet
  5. Hej Camilla
    Tak for i går! Hvor var det bare hyggeligt. Og tak for boller - som slet ikke havde fået for meget :-D

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D