tirsdag den 1. marts 2011

Krea blogtræf i Nordsjælland


(Lån gerne billedet og spred rygtet på din egen blog)


Jeg har været så fræk at tyvstjæle Maries indlæg, om et krea blogtræf her i Nordsjælland.
Here it goes.. 
"Det lader sig jo til, at der er flere der er interesseret i at være med til et krea blogtræf i nordsjælland. Og nu har vi, CamillaTamra og jeg, endelig fundet et sted at være og en dato.
Sted: Helsinge (adresse oplyses når man har tilmeldt sig).
Dato: lørdag d. 19. marts kl. 12-17
Tilmelding: skriv til mig på marolle@hotmail.dk
Det er til at komme med offentlig transport, Helsinge station er tæt på, og der er en bus som stopper lige udenfor.
Vi tænker det kunne være hyggeligt, hvis alle havde lidt mad med. Kage, frugt, brød, the/kaffe fx. Det en lang dag, og vi skal jo helst ikke gå kold ;)
ALLE kan deltage. Om du strikker, syer, hækler, scrapper, laver kort eller hvad du laver af kreative ting, skal du være velkommen.
Vi kan bytte, stof fx:
DSC01597
eller hækle ? jeg kan godt lære lidt fra mig.
DSC01322
Vi kan beklæde æsker:
DSC01313
Eller vil du have tips til scrapbooking ?
DSC03011
Eller du kan bare komme og møde og snakke med andre kreative sjæle som også blogger.
Spørgsmål kan stilles her, eller på mail: marolle@hotmail.dk
Vi glæder os til en hyggelig dag."
Jo flere jo bedre, det kunne være super hyggeligt hvis mange ville deltage. 
Klik ind  forbi Marie her, og følg med.  
Jeg glæder mig! 
Hvis nogen skal have et lift med fra Hillerød station el. lign. kan vi nok godt finde ud af det.
Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Super ide... Men min ryg siger nej i øjeblikket...så håber at jeg kan komme næste gang der er træf :)

    SvarSlet
  2. Jeg overvejer det lige nærmere, med en lille ny er det nok begrænset hvor meget krea jeg reelt kan "få lov" at foretage mig :)

    SvarSlet
  3. Æv med ryggen! Håber den snart bliver bedre igen:)

    Michelle, du er også velkommen forbi bare til en snak og en kop kaffe - og jeg dikke dikker hellere end gerne hvis du skal kreere;)

    SvarSlet
  4. Jeg deltager fra 12 - 15 :o)
    Glæder mig enormt!

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Øv at det lige skulle være den dag.Nærmest den eneste dag det næste måned jeg har en dagaftale. Næste gang, så håber jeg at kunne komme med.

    SvarSlet
  6. Ærgerligt Camsen, vi må holde noget igen så du også kan være med:)

    Glæder mig til at møde dig Helene,
    selvom jeg nu allerede er begyndt at få ondt i maven!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D