fredag den 18. marts 2011

Fridag med stort F!





Igår havde jeg fridag - fridag som i en hel dag kun for mig selv, hvor jeg helt selv kunne vælge hvad jeg ville! 
Jeg benyttede lejligheden til at smutte hjemmefra allerede fra morgenstunden ind til en dejlige veninde i København. Formiddagen gik med at få lavet et nyt kjolemønster til Mynthe - ja, man kan jo lige så godt benytte sig af, at man har en veninde der er skrædder.. ;) 
Senere gik turen til strøget for lidt sen frokost og et lynbesøg hos Tiger og Søstrene Grene efter lidt unødvendige, men yderst uundværlige småting. Det kender i da godt ikke? 

Og ikke nok med at jeg fik et fint mønster med hjem, røg der også en pose hjemmebagte boller med hjem i min taske - dejligt. Tak min kære.


Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer:

  1. Det lyder som en deeeejlig dag...og hvor er det skønt at se at du værdsætter den slags dage og værdsætter en sød veninde (det var da luksus både med mønster OG boller:-)

    Skønt at du havde en god dag.

    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Det lyder til, at du har haft en super hyggelig dag:). Håber du viser, hvad kjolemønstret resulterer i;o).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Jeg var også i Tiger og Søstrene Grene (absolutte yndlingsbutikker!) i går og købe lidt helt nødvendige ting. Deres nye farver bånd og deres nye gavepapir er så flot!

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for at læse du har nydt dagen ligeså meget som jeg, for det var virkelig bare dejligt og afslappende at have dig på visit :) Og glæder mig til en tato date i nærmeste fremtid..¨jeg må indrømme jeg da os er MEGA spændt på med den der kjole??

    SvarSlet
  5. Uhm tulipaner - lyder som en fantastisk fridag!

    SvarSlet
  6. Så skønt med en fridag :)
    Dejlige valg!!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D