mandag den 17. januar 2011

Forår, kom hid!


Faktisk har jeg slet ikke "forbandet" denne her vinter, faktisk har jeg syntes at det har været rigtig hyggeligt og skønt med sne. Først forrig mandag da jeg skulle cykle på job blev det lidt besværligt, men jeg klarede den da, uden videre eftertanke.
MEN, jeg må da indrømme - at da jeg imorges fulgte Mynthe i vuggestue og hørte fuglene kvidre, så at sneen var væk og kunne mærke den for en gangs skyld milde kulde i mit ansigt, SÅ savnede jeg foråret.

Mine smukke nye tulipaner hjælper absolut ikke på savnet.
De minder mig om det skønne forår vi har i vente.

Gør dig selv en tjeneste, køb en buket tulipaner og pynt dit spisebord - se på dem jævnligt og kom i forårs humør, det killer næsten helt ned i tærene.

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Det vil jeg gøre i morgen :) Der skal jeg på posthuset (i supermarked), hvor de plejer at have smukkere tulipaner end de triste de havde i Føtex i dag.

    SvarSlet
  2. Det er lige præcis sådan jeg har det med tulipaner...uhhh det er som om foråret kildrer helt ud i tæerne...rigtig rart(:

    SvarSlet
  3. Jeg længdes noget så skrækkeligt efter forår...min sjæl nærmest tørster efter solen og lyset:-) Og i går var jo bare SÅ fantastisk...solen skinnede, fuglene fløjtede og mit humør steg til uanede højder...ren eleksir for sjælen! Så jeg glæder mig utrolig meget til foråret melder sin ankomst...særligt nu hvor jeg er på barsel og først skal på job igen midt i august...aaaahhh:-)

    Og med hensyn til tulipaner, så har du helt ret...og jeg fik en skøn buket fuld af gule tulipaner af min søde svigermor forleden - dejligt som de lyser op:-)

    Knus Malene

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D