torsdag den 25. november 2010

Hvis bare jeg havde plads..

Så havde jeg fluks sat manden og lidt flere stærke mænd i sving med at hente mig dette smukke skab.. 
Kan I ikke lige se det for jer, en god klat maling og lidt tapet? A'men altså!

Nå - men jeg har ikke plads, desværre. Har du? 
Så kan du hente det kvit og frit i København - Læs mere her.. 

Jeg faldt tilfældigt over annoncen, okay, tilfældigt og tilfældigt.. Jeg har en eller anden svaghed for gamle smukke møbler, og især når de er efterladt til et liv uden kærlighed. Netop derfor holder jeg jævnligt øje med nogen af alle de lækre ting man kan få smidt i nakken, helt gratis mod blot at afhente selv. 
(Til stor stor ærgelse for Farmanden...) 

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer:

  1. Hey - du har vundet give-away inde hos mig.. Funch gavekort på 300 kr.. jeg har hapset din mailadresse og sender den afsted til rette modtagere.. så får du tilsendt et e-gavekort... Tillykke.. kærligst fra C

    SvarSlet
  2. Skønt! Tak tak, tusinde tak:)
    Åhh hvor dejligt, glæder mig allerede til at shoppe;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D