tirsdag den 5. oktober 2010

Ubetinget kærlighed


Image and video hosting by TinyPic

7 kommentarer:

  1. Neeej et fantastisk billede altså!! Hvor ser i bare dejlige ud - og ikke mindst super glade! Sikke meget det billede siger :)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor det varmer på sådan en kold og blæsende efterårsaften :)

    SvarSlet
  3. Jeg bliver helt rørt...sikke et skønt billede - og din overskrift siger jo alt!

    Tak fordi du delte det billede (jeg har helt lyst til at hente Oscar fra dagpleje med det samme og kramme ham!!!) :-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget skønnere end at få en ordentlig mysser:)

    SvarSlet
  5. Næh altså. Hvor ser det bare super skønt ud. Hvor er hun fantastisk smuk din datter :)

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for kommentarerne:)
    Smiler selv hver gang jeg ser billedet, så tror det skal fremkaldes og hænges op i stuen.
    Elsker livsbekræftende billeder der lyser op i ens hverdag.

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D