mandag den 18. oktober 2010

Stilheden skyldes..


Hende her.. 
Min klatøjet lille pige, som faktisk har været pyldret og ked non stop i en lille uges tid, gråden bliver kun afbrudt når hun finder noget virkelig interessant! - Det er værst eftermiddag og aften (og nat!!!!), den stakkel. 
Måske er det tænder? (der er jo stadig kun 2...) Et par dage mere, og ellers må læges besøges. 



Liiiiidt tid til mig selv er der også, her er der gjort klar til et par bukser til Mynthen..
- Faktisk er de ved at være færdige, indtil videre er de super søde! Krydser fingre for at de passer den unge dame! 

Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer:

  1. Det stakkels lille pus (og også moren)... Godt med lidt hjemmetid så. Det er et rigtig flot stof til bukser, håber på at se et færdigt resultat :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Åh hvor er det synd for lille Mynthe...det er bare så hårdt når de er syge, de kære små!
    Og også hårdt for forældrene, det kan vi altså ikke komme udenom...men godt at se, at du alligevel får fundet lidt tid til "mor-sysler"..
    Rigtig god bedring med hende...
    KNUS fra Malene
    PS. Jeg håber du har set at jeg viste dit flotte armbånd frem på min blog forleden..jeg blev bare SÅ rørt over din gave og hilsen:-)

    SvarSlet
  3. Nårh den lille mus da.
    Håber hun er ved at være frisk igen.
    Ja de tænder kan drille en del, Fridas 2. tand brød lige igennem i weekenden, den har også givet anledning til pylder!

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde ord, hun er stadig enorm pjevset desværre! Håber snart det vender..

    Malene, jeg har set det - pænt af dig, og dejligt det kunne bruges, har stjålet dit billede og lavet et indlæg;)

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D