lørdag den 23. oktober 2010

"Hej", nederdel og feber!

"Hej" svarede Mynthe lige så fint da Morfar og Bedste T kom på kaffevisit i morges.
Bedste T spurgte straks om hvornår hun havde lært det, æhhhhm nu, svarede jeg.
Så flot udtalt og lige ud af den blå luft. Sådan min pige.
- Ellers er det kun ord som "Duu" (due), "Bar" (Basse), "Barba" (Barbapapa), "ma" (mere (og sut??) ) og "Nan na" (Faster Nanna) der kommer ud af hende. 




Mynthe elsker sin nye nederdel. Mor her elsker den også. Den er bare SÅ sød.
Fordi pigebarnet var så sød på hospitalet igår fik hun en lille gave, et fint lille læder sløjfe armbånd, hun har det på hele tiden og viser det frem med et stort smil.

Her til aften har den lille pige ændret sig helt, kæmpe høj feber og pyldret. Totalt puttesyg og kærlig. Æv.
Vagtlægen er blevet besøgt og nu sover lillepigen. Mor her håber på hurtig bedring.
(Tag jer ikke af mig og mit blege trætte udseende, det blir' man når man ikke får sin søvn...)


Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer:

  1. Hvor er hun dejlig og glad i sin fine nederdel, og tillykke med ord-debuen! Min datter bliver også altid putte syg når hun er sløj, selv i dag når hun er næsten 4 år gammel, vil hun gerne sidde hos en når hun er syg.
    Der er ikke noget mere helende end en mors bankende hjerte :)

    kh sarah

    SvarSlet
  2. Jamen altså, den er også bare SÅ lækker på den nederdel. Klæder hende virkelig!! Og hvor synd at hun er blevet sløj igen. Stakkels pus, da.
    Tror aldrig man bliver for gammel til at blive nusset af mor når man er syg. Kan da stadig lidt mærke mor-sygen når jeg bliver syg. Bare ærgerligt at hun bor 300 km væk.

    SvarSlet
  3. Hvor er det synd for den bette pige at hun er syg...kan sørme godt se at hun er noget rødkindet og klatøjet på billedet! Jeg håber at hun er hurtigt rask igen...sender masser af "god bedring" tanker jeres vej!

    Og lækker nederdel forresten...den er da bare super sød!!

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare sød og fin - og dygtig! :-)

    Vi har også haft en febersyg pige i weekenden, som bare har hængt og hængt... Lille pus.

    God bedring med hende!

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D