torsdag den 7. oktober 2010

Livets sidste rejse


Døden er nu noget mærkeligt noget, noget sørgeligt, noget som til tider kan være lykkeligt, noget trist og noget som hurtigt kan komme helt ind under huden på én.
Min kære veninde måtte idag, alt for tidligt, begrave sin far, efter en lang og meget svær periode med et ubeskriveligt savn, ingen forstår. Vi er fire tætte veninder som støtter hinanden i medgang og modgang, så selvfølgelig mødte vi op og var der for vores veninde på denne svære dag, hendes fars sidste rejse. 

En hård dag, med livets til tider uretfærdige ende som udgangspunkt. 
Faktisk har jeg ikke oplevet den slags sorg på tæt hold, og det priser jeg mig virkelig lykkelig for og derfor har min egen far da også fået en masse kærlige tanker sendt i hans retning idag. 

Du, min kære veninde - Du og din familie er i mine tanker.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D