mandag den 11. oktober 2010

Att.: Far#12


Far altså, nu er du væk igen! Du havde ellers været hjemme så længe. Det kunne jeg godt lide.
Mor siger at du kommer hjem igen på fredag og at du så aaaaaldrig tager afsted igen. Jeg glæder mig. 
Jeg har været rigtig sur idag og jeg kunne ikke sove da jeg skulle i seng. Når mor, gang efter gang, lægger mig ned igen, kommer jeg altså til at grine af hende selvom jeg godt ved hun bliver vred, men hun er altså en skæg en, hende mor..  
Mor siger jeg har dåbsdag idag, hvad er det? Men jeg har fået en gave og et fint kort med posten, det er sjovt, jeg vil gerne have dåbsdag hver dag - må jeg det Far? 

Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D