tirsdag den 12. oktober 2010

Att.: Far #13


Idag skulle jeg fotograferes i dagplejen, så i morges øvede mig og mor på hvordan jeg skulle smile - Hun er nu altså tosset, som om jeg gider at smile på kommando! 
Men jeg var god sagde Conny, og smilede rigtig flot, jeg havde kun fået en lille bitte plet på blusen, ups. Senere kørte vi hjem til Morfar og Bedste T, men det er altså ikke sjovt at køre i bil..
Morfar har taget fri imorgen så vi kan lege, det bliver sjovt. 

Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer:

  1. Hvor er hun dygtig til at smile. Den lille charmetrold!

    SvarSlet
  2. Åh hvor er hun bare en charmetrold :D

    SvarSlet
  3. Skønne billeder og dejligt "skriv".

    Håber i får en super fridag alle tre. Synd for Bedste T, at hun må på arbejde :o(

    SvarSlet

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D