onsdag den 13. oktober 2010

Att.: Far #14


Ved du hvad Far? Da jeg vågnede i morges var Bedste T igang med at bage boller, så hun havde taget fri idag ligesom Morfar. Vi har været på shoppetur idag, jeg fik en vinterjakke og en ny hue af Morfar og Bedste T, og vi spiste frokost på café. Det har været en god dag. Og ved du hvad Far? Jeg kan gå, altså.. Sådan rigtig rigtig, idag har jeg slet ikke kravlet, kun gået. Jeg stak af fra Mor i shopping centeret, endda på strømpefødder, det er altså sjovt at gå. 


Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D