fredag den 17. september 2010

Hvor blev ugen af?

Ugen er fløjet afsted synes jeg!
Jeg føler lige vi har taget hul på den.. Jeg er atter hjemmegående, denne gang dog desværre mod min vilje - lang historie. Men selvom jeg har været hjemme har jeg ingenting nået.. Mynthe har været hjemme mandag, tirsdag og idag pga sygdom. Igår gik dagen med rengøring og oprydning i køkkenet, få vasket i bund, skrevet ansøgninger samt handlet ind for min pt lettere handicappet mor som var blevet snydt for ugens indkøbstur af hjemmehjælperen - men det gjorde mig nu ingenting, for som tak fik vi sørme fyldt vores eget køleskab op også, dejligt. (Tak mor)

Idag har den stået på café besøg med veninder med en sovende Mynthe, hun blev ringet hjem fra dagplejen fordi hun var sur, tvær og ked - Hvem ved, MÅSKE fordi hun holdt sin mor vågen til kl 5.22 imorges..!!!
I eftermiddags var vi på hyggeligt visit hos nogle af olderne for at bestille lidt efterårsstrik - dejligt med hjemmeproducenter. Vi kørte i bus derud, Mynthes første rigtige bustur (faktisk 2, men hun var lille og sovende første gang) - Hun fik en ny ven, en ældre mand der gerne ville grine og holde i hånd. Sødt. Men ellers var det altså ikke sjovt!


Stadig meget snottet..

Vi er ved at være ret gode til det der med at drikke af kop selv..
Vi har fået fortalt at vores kære datter er doven og ikke gider selv, så nu øver vi - ingen skal kalde min datter for doven, basta!

Imorgen står den på mor tid!
Jeg skal tøse hygge, rigtig hygge. Sleep over hygge! Det bliver SÅ fantastisk.
Masser af fedte mad, slik, hjemmelavet kage og is, tøse film, snak snak snak, hygge, hygge og atter hygge. Kan i se det for jer - en stue fyldt med madrasser, dyner og snakkende tøser?
Søndag er loppedag, turen går til Holte hvor nogle veninder har en stand.

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker alle jeres søde kommentarer, og forsøger så vidt muligt at svare på hver enkelt men det tager måske lidt tid. Om ikke andet, læser jeg dem alle og sætter virkelig pris på at I har lyst til at kommentere - TAK :D